Δεν προλαβαίνω λέμε!

Δεν έχω καταλάβει πώς κατάφερα να μην μου φτάνουν 24 ώρες για να κάνω όλα αυτά που θέλω να κάνω. Και η έλλειψη χρόνου και ύπνου οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε πολύ πολύ άγχος και νεεεεεεεεεεεεεεεεεεεύρα!

Ε, πείτε μου τώρα ότι δεν συμμερίζεστε αυτά που λέω. Καλά, ξέρω ότι οι περισσότεροι θα μου πουν να ασχολούμαι λιγότερες ώρες με το facebook και το twitter, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι :) Το πόση χρήσιμη πληροφορία παίρνω από τα social media δεν λέγεται… Τέλος πάντων, ήθελα να σας γράψω κάτι χιουμοριστικό σήμερα για τις σχολικές γιορτές για το Πολυτεχνείο, όπως τις θυμάμαι από τα παιδικά μου χρόνια, αλλά τώρα ούτε το μυαλό έχω ούτε την διάθεση με ό,τι γίνεται κάθε φορά. Ένα post που πρόλαβα να διαβάσω για το Πολυτεχνείο και μου άρεσε είναι εδώ, αλλά όσοι με ακολουθείτε στο twitter ίσως είδατε ότι το είπα και από εκεί. Αν και ακόμη και αυτή την ώρα δουλεύω με μία σούπερ ομάδα πάνω σε κάτι πολύ όμορφο και δημιουργικό (αν όλα πάνε καλά, θα σας πω από βδομάδα!!!!), όπως έλεγα και στον Σωτήρη είμαι με το ένα μάτι στο twitter στο τι γράφει ο preza και ο asteris. Διαβάζω και απόψεις από όλες τις πλευρές και συνειδητοποιώ πόσο μου αρέσει το #kafeneio μας : )

Αυτάααα!!!!

Published in: on November 17, 2009 at 11:55 pm  Comments (2)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://marilou.wordpress.com/2009/11/17/not-enough-time/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Τελικά δεν είμαι ο μόνος… http://spirodhima.blogspot.com/2009/11/social-media.html

  2. […] στην τύχη του και αραχνιάζει). Όμως, όπως σας είπα “Δεν προλαβαίνω” και ειδικά αυτή την εβδομάδα, που γινόταν της ζουρλής […]


Leave a Reply

