Κριτσίνια ή λουλούδια;

Χτες έγραψα ότι συμφωνώ με την άποψη ότι το ημερολόγιο θα έπρεπε να ξεκινάει τον Σεπτέμβριο και όχι τον Ιανουάριο. Έτσι, για να υποδηλώσει ένα καινούργιο ξεκίνημα γιατί, στην τελική, τι είδους ξεκίνημα κάνουμε τον Ιανουάριο και δεν το έχουμε καταλάβει; Το ότι λέμε ότι θα ξεκινήσουμε δίαιτα ή ότι θα αρχίσουμε να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο ή ότι θα αρχίσουμε την αποταμίευση (όλα τα παραπάνω με χρονικό ορίζοντα τις καλοκαιρινές διακοπές) είναι καμία νέα αρχή; Θα ήταν, αν τα κάναμε! Όμως, το ότι τα ξεχνάμε πριν φτάσει του Αγιαννιού (sic) σιγά την αρχή. Κολοκύθια με τη ρίγανη!

Στο θέμα μας, όμως!

Και το θέμα μας είναι ότι όπως και το σχολείο είναι μία νέα αρχή κάθε φορά, έτσι και ο Σεπτέμβριος μού αρέσει να έχει διάφορες «νέες αρχές». Για τη δουλειά, το σπίτι, τις αποφάσεις, διάφορα τέτοια. Γι’ αυτό και μου αρέσει να βλέπω φρέσκα πράγματα και κυρίως από καταστήματα. Όχι «φρέσκα» όπως αυτά που κάνουν τα περισσότερα μαγαζιά, που κάθε βδομάδα ή μήνα σου έχουν δήθεν νέες προσφορές. Ένα από αυτά τα φρέσκα είναι ο καθιερωμένος κατάλογος IKEA, με διάφορα καινούργια έπιπλα και μπιχλιμπίδια κάθε λογής. Βέβαια, είναι πάντα όλα στο ίδιο στυλ, πάντως ως επί το πλείστον είναι καινούργια.

Σήμερα, μου έστειλαν από το IKEA δύο CD (press kit μάλλον που δεν έχω δει ακόμα) έναν τεράστιο κατάλογο του 2011 (σε περιορισμένα αντίτυπα μου είπαν) και ένα ωραίο πράσινο γυάλινο βάζο, που επειδή στο γραφείο του Fashinating είμαστε πιο πρακτικοί και λιγότερο ρομαντικοί, αντί να ξεκουνηθούμε να πάρουμε μία ανθοδέσμη από το διπλανό ανθοπωλείο, το γεμίσαμε με κριτσίνια και μας άρεσε :)

Σας παραθέτω μία φωτογραφία για του λόγου το αληθές (στο βάθος, ο αγαπημένος μου Σέρλοκ Χολμς, που παίρνω κάθε Πέμπτη με το ΠΟΝΤΙΚΙ και ο οποίος δείχνει μικροσκοπικός δίπλα στον τιτανοτεράστιο κατάλογο).

Δύο πράγματα από τον κατάλογο: το ένα είναι ότι με εντυπωσιάζει ο προγραμματισμός της εταιρίας που σου λέει πχ τον επόμενο Απρίλη τι ποτήρια θα βγάλει σε προσφορά (στο DNA, γονίδιά μου, κύτταρά κτλ δεν υφίσταται  τέτοιου είδους προγραμματισμός). Το άλλο είναι ότι μου φαίνεται πως είδα ένα κρεβάτι με την ένδειξη «νέο» που έχω ήδη δει στο σπίτι φίλης μου (μπορεί βέβαια, να μοιάζει όπως είπα πριν γιατί το στυλ είναι παρόμοιο) αλλά μου φάνηκε ολίγον κουλό!

Όπως και να έχει, ωραία η κίνηση, καλά ψώνια στους καταναλωτές, καλές δουλειές στην εταιρία και καλό φθινόπωρο σε όλους!

Links

Photo: from Runner Jenny’s flickr

Published in: on September 2, 2010 at 10:57 am  Leave a Comment  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://marilou.wordpress.com/2010/09/02/ikea-catalogue-2011-greece/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

